är lite mainstream jao

Börjar med en sån hära för vet ej vad jag ska skriva på dagarna, japp!

 

Dag 1 - Varför började jag blogga?

 

Dag 2 - Bloggar som jag följer

 

Dag 3 - Bild på hur mitt rum ser ut just nu

 

Dag 4 - Det här finns i min väska

 

Dag 5 - Det här hade jag på mig idag (outfit bild)

 

Dag 6 - Typ av killar jag faller för

 

Dag 7 - Några bilder på mig när jag var liten

 

Dag 8 - En bild på någon jag saknar

 

Dag 9 - Detta är jag beroende av

 

Dag 10 - En dålig vana som jag helst hade varit utan

 

Dag 11 - Mitt favoritprogram och varför

 

Dag 12 - Fem filmer jag rekomenderar

 

Dag 13 - Ett foto på min dator

 

Dag 14 - Närmsta vänner

 

Dag 15 - Bild på sminket jag brukar använda
+Bild på hur det blir efter (videoblogg?)

 

Dag 16 - Här handlar jag helst
+ Bild på det jag köpte senast

 

Dag 17 - Fem saker jag vill göra innan jag fyllt 30

 

Dag 18 - Det här längtar jag efter

 

Dag 19 - Musiktips

 

Dag 20 - Min familj

 

Dag 21 - Fem bra saker som hänt under dessa 21 dagar


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0