Fakta

Lite fakta om mig för så intressant är jag!
 
Vad jag heter: Frida Andersson
 
Född: 97-02-13
 
Favoritbok: Varulv
 
Favoritämne i skolan: Idrott, so och musik
 
                                   Varför jag började blogga: Jag tycker om att skriva av mig lite om vad som händer i mitt liv, älskar att läsa gamla inlägg och minnas! 
 
Jag tränar: på sportlife
 
        Favoritårstid: SOMMAR.
 
Husdjur: Hund
 
Favoritdjur: Varg
 
Skostorlek: 39
 
Syskon: En syster, en bror och 2 plast bröder
 
            Vill resa till: Italien, Kroatien och New york!
 
          Favoritserie: Teen wolf, the big bang theory, two and a half men och smallville
 
Bästa känslan: När det inte finns några bekymmer, hakuna matata!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

OCH VAMPIRE DIARIES HOPPAS JAG!! SVIK MIG INTE NU!

2012-09-02 @ 09:21:47
URL: http://liveyoungwildandfree.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0