Förvirrad kvinna!

Hallå!
 
Som rubriken säger har jag varit ganska så har jag inte riktigt hängt med idag. Jag trodde det var onsdag så fick panik över att jag inte hade gjort min so läxa. Sen så kommer jag ihåg att det är onsdag!
Jag trodde att jag skulle åka till morsna imorgon, tidigt klockan 10 typ och slippa skolan. Men nej vi ska åka typ direkt efter skolan ist, och jag har sagt till alla lärare att jag inte ska komma imorn...
 
Nu lyssnar jag på musik och kollar på nya hörlurar, min gröna skullhead har gått i pension. Så jag får börja kolla på ett par nya! Ska oxå kolla på några in-ear som kan vara bra att ha på vinter och lektionerna!
 
Usch denna tanke att man måste göra sig i ordning för vintern! :s
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Niclasson

Fin du är!!<3

2012-09-06 @ 19:42:25
URL: http://amandaniclasson.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0