Fullspäckad Söndag

Tjenare!
 
Dagen börjar med att syrran väcker mig bara för hon har tråkigt tror jag.
Sen ringde morsan och säger att vi måste fixa till konfafesten på lördag, juste jag har inte sagt att jag konfirmerade mig i sommar och den norska släkten.. men fasen jag har inte sagt att jag är halvnorsk heller haha!
Aja, dom vill fira mig på lördag för att konfirmation är mycket "större" i norge. 
 
Sen följde jag med när syrran skulle övningsköra, efter handlade vi mat för jag skulle laga middag till hela familjen. Jag lagade en bakad carbonara som jag hade gjort i hemkunskapen, och alla tyckte den var så god så! ^^
 
Nu ska jag duscha och kolla kläder jag ska ha till klassfotot imorgon!
 
(gammal bild)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0